.

.

Pages

PELAKON OPERA PAKATAN RAKYAT

Tuesday, January 24, 2012

Memang bijak si YDP Gays Malaysia ni. Cukup bijak bersandiwara. Memag benar seperti yang dikatakan oleh bekas rakan baiknya iaitu beliau adalah Raksasa Pelbagai Rupa. Depan bangsa Melayu Islam, lain lakonannya. Depan bangsa Cina lain pula bicaranya, begitu juga dengan bangsa India lain wayangnya...


Bagi MKT beliau adalah cukup layak untuk ditabalkan sebagai pelakon handalan. Tetapi pelakon pentas opera sahaja la. Teater pun sebenarnya beliau tidak layak. Kerana pada masa sekarang ini, hanya rakyat yang berfikiran jumud sahaja yang akan menerima lakonan beliau secara membabi buta. Dianugerahkan otak tetapi malas hendak berfikir samada betul atau tidak setiap kalimah yang beliau lafazkan.

Bukan sedikit  penipuannya kepada rakyat Malaysia, banyak...Dari lakonannya kena arsenik didalam penjara hingga ke Tragedi 16hb September, itupun masih lagi ramai manusia berbangsa Melayu yang masih percaya dan yakin dengan kata-katanya. 

Bangsa Melayu terkenal sebagai bangsa yang sensitif dan lemah lembut. Tetapi semua itu telah hilang bila terkena air liur beliau. Sensitif sudah hilang dan lemah lembut pun sudah lupus.

P/S dari MKT : Keadilan Daily menyiarkan artikel tentang yang kononnya si Gays ni menolak sebarang undang-undang seks bebas tetapi mungkin mereka telah lupa siapa yang menganjurkan Seksualiti Merdeka tempohari? Bukankah sekutu-sekutu rapat juak-juak mereka juga?





0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.