.

.

Pages

MALAPETAKA YANG BAKAL MENIMPA NEGARA...

Friday, January 13, 2012

Tahniah MKT ucapkan kepada si Anwar Gays di atas bebasnya beliau dari tuduhan liwat. Kiranya keadilan telah berpihak kepadanya (kononnya). Walaupun seisi Malaysia telah tahu bahawa insiden Liwat tetap berlaku hatta 'suka sama suka' ataupun dipaksa.
Kebanyakkan rakyat Malaysia tiba-tiba telah menjadi dungu dan buta apabila insan Anugerah Tuhan ini dibebaskan dan dicanang akan menjadi Perdana Menteri Malaysia yang ke sekian kalinya. Mimpi atau berangankah mereka ini? 
Sememangnya akan menjadi satu sejarah hitam negara dimana seorang manusia (kaki liwat) ditabal menjadi Perdana Menteri. Hehehehe...sememangnya MKT yakin dengan hadis Rasullah iaitu :

 Orang hina mendapat kedudukan terhormat
“Di antara tanda-tanda semakin dekatnya kiamat ialah dunia akan dikuasai oleh Luka' bin Luka' (orang yang bodoh dan hina). Maka orang yang paling baik ketika itu ialah orang yang beriman yang diapit oleh dua orang mulia” 
(Riwayat Thabrani)
Orang-orang yang hina itu termasuklah peliwat. Peliwat atau GAYS ini adalah seorang yang rendah moralnya. Tiada gunanya dia hidup atau menyokongnya. Tetapi jelas dimana ada juga golongan yang kononnya bijak agama sanggup menyokong demi harga sebuah perjuangan yang sempit.



Nasihat MKT sebelum negara Malaysia ini termasuk didalam kemurkaan Allah s.w.t., tolaklah manusia-manusia HIPOKRIT ini. Pastikan negara aman dan damai dibawah satu Kerajaan (kononnya zalim) tetapi lagi baik dari Kerajaan Pewaris Kaum Luth...

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.