.

.

Pages

LANGKAH-LANGKAH PAS KEARAH KEJATUHANNYA

Monday, January 9, 2012



KENYATAAN MEDIA DATUK DR HASAN ALI 

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah s.w.t. Sebentar tadi saya menerima berita pemecatan saya sebagai ahli PAS dengan serta merta. Saya amat terkejut dengan tindakan drastik yang di ambil oleh AJK PAS Pusat itu. 


Saya turut bersedih kerana perjuangan Islam saya selama ini dibalas sedemikian rupa. Saya akan merujuk kepada sahabat-sahabat dan meminta pandangan daripada teman-teman Ulama' mengenai tindakan selanjutnya yang patut saya ambil. Saya akan memanggil sidang akhbar dalam masa yang terdekat untuk menjelaskan lagi kedudukan perkara ini. 

YB Dato Dr Hasan Mohamed Ali 
ADUN Gombak Setia 
8 Januari 2012 


Akan merayukah Dato' Dr. Hassan Ali (DDHA) kepada PAS? MKT rasa tidak mungkin. Kerana beliau yakin beliau tidak akan diberi keadilan yang sewajarnya oleh pihak PAS. PAS sepatutnya merasa kerugian besar dengan memecat DDHA ini. Bukankah lebih baik PAS menggantung dahulu keanggotaan beliau dan diberi amaran? Seperti Lim Guan Eng (LGE) yang dikenakan amaran sahaja berkenaan memburuk-burukkan negara tempohari di negara seberang. Kerana apa? Kerana PAS tahu mereka tidak mampu menggalas gelaran PEJUANG ISLAM TULEN. Orang yang memasuki PAS adalah kerana politik sahaja. Bukannya kerana perjuangan Islam.
Jika ianya perjuangan Islam, adalah mustahil PAS akan bertindak sedemikian kepada beliau dan beberapa bekas pemimpin PAS yang terang-terang memegang agama sebagai tali perjuangan mereka.

INGATLAH
PAS ADALAH MUNAFIK
PAS PERJUALKAN AGAMA
BUKAN UNTUK AGAMA ISLAM

1 ulasan:

Anonymous said...

PAS parti Syaitan

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.