.

.

Pages

KEZALIMAN UMNO YANG MEREKA NAMPAK....kononnya

Friday, January 13, 2012


Ada sahabat yang prihatin bertanya kenapa saya memilih untuk menggunakan ungkapan "Mampus UMNO" pada Hari 901?  Beliau juga berkata…teruk juga Muslimat PAS cuba difitnah oleh Blogger-Blogger UMNO…
Ini jawapan spontan saya….
Inilah sunnatuLlah perjuangan...Allah ingatkan kita dalam al Quran..apakah kamu fikir kamu akan dibiarkan mengatakan kami telah beriman sebelum kamu diuji?.....setiap yang berlaku apatah lagi yang diledakkan oleh musuh-musuh kena disiasat...dan fahamkan.....InsyaAllah kami ni dah lama dalam perjuangan...
901 bukan himpunan yang pertama buat kami...cuma musuh nak jadikan isu dengan...adanya wanita (bukan PAS yg bersorak)...wording ana "Mampus UMNO" dan adanya wanita yang pergi salam Polis…..
Saya katakan…diik, ini realiti mad'u kita....kita memimpin rakyat...bukan memimpin para alim ulama....
Wording "Mampus UMNO" tu expresi spontan...daripada para jiwa yangg sudah lazim dizalimi Regim UMNO BN.... Peliknya…. bila kita guna perkataan Mampus UMNO ramai yang marah dan pertahankan atas uslub dakwah katanya....

Hehehehe....Selalu zalim dikaitkan dengan UMNO/BN tp dimanakah kezalimannya itu? Ada ker seorang rakyat Malaysia ni telah mati disebabkan tidak makan/kebulur? Ada ker kaum Malaysia ini tertindas? 
Ikut falsafah psikologi Islam atau apa agama sekalipun, apa yang selalunya kita menuduh orang lain,sebenarnya kita yang selalu buat perkara yang serupa. Kiranya berbalik kepada batang hidung kita kembali.
Hehehehe...adakah selama ini ingat UMNO/BN sahajakah yang zalim? Bagaimana pula dengan PAS? Adil dan telus sangatkah? PAS Kelantan sanggup beri rakyatnya minum air kotor, itu tidak dinamakan zalimkah? Kerajaan UMNO/BN ini telah berikan sejumlah peruntukkan untuk PAS Kelantan selesaikan isu air ini, tetapi kemanakah peruntukkan itu di'hilang'kan?
Sebenarnya banyak lagi kezaliman PAS yang kononnya Islamik terhadap rakyatnya. Hingga melebihi kezaliman UMNO/BN seperti yang Muslimat PAS laung-laungkan semasa pembebasan Anwar tempohari. Mengapa mereka membutakan mata, memekakkan telinga? Ini adalah kerana ketaksuban yang dungu telah menguasai otak-otak mereka.

PAS TIDAK RELEVAN
PAS HAMBA PEMBASUH NAJIS PKR DAN DAP

1 ulasan:

Anonymous said...

Aku tak nampak zalim tang mana? Selama ni dia solat kena tahan ke? Masjid diroboh ke? Ini lah orang PAS ni..bertudung labuh tapi mulut cam longkang..!!

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.