.

.

Pages

BEKAS DEE JAY LANGKAWI NAK AJAK BELIA BUAT DEMONSTRASI?

Sunday, January 22, 2012

Konti baru DJ tersebut 
Hehehe...hari ini MKT hendak membongkarkan mengenai seorang Dee Jay Langkawi yang telah dipecat dari kontinya kerana kecuaiannya bergabung tenaga dengan seorang bangsa Melayu Baru (orang Bukit Malut).kisah Dee Jay tersebut 

Mereka berdua telah cuba membawa masuk budaya demo mendemo Pakatan Rakyat ke Langkawi. Ingat orang Langkawi seronok sangat ker budaya bangang tu? Orang Langkawi boleh berdemo jika ada kena mengena dengan hak mereka sebagai warga tempatan. Tetapi untuk hal politik ni, MKT nasihatkan..TIDAK PAYAH. Hanya warga bangang sahaja yang turut serta.

Kepada Bro Dee Jay, MKT nasihatkan muhasabah dahulu mengapa anda dipecat dari jawatan. Jangan menyalahkan orang lain. Sepatutnya salahkan kecuaian kamu itu terlebih dahulu. MKT tahu yang kamu bercita-cita untuk jawatan bakal YB Pakatan Rakyat di salah satu DUN Langkawi. Tapi gunakan pendekatan yang lebih bermoral sikit. Jangan lupa bahawa kamu juga ada nostalgia kelemahan peribadi. Kebanyakkan orang Langkawi tahu cerita kamu. Dan satu lagi MKT nasihatkan agar kamu hentikanlah menghasut anak-anak muda Langkawi agar membenci Kerajaan. Jangan lupa Kerajaan yang kau kaa zalim inilah yang membangunkan dan memberi pendidikan kepada warga Langkawi. Pakatan Rakyat sudah buat jasa apa kepada warga Langkawi?

Kepada Musa bin Abdul Rahman ( orang Bukit Malut ). Kerajaan sudah berikan banyak bantuan kepada kamu tetapi MKT cukup kesal kerana kamu sudah lupa akan tangan yang membantu kamu. Asal usul kamu adalah Melayu yang terpinggir di Myanmar dahulu. Dibawa kemari untuk merasai kemakmuran di negara ini. Supaya ingat ada lagi bangsa kamu di dunia ini. Sepatutnya kamu kena gunakan akal kamu, siapakah yang membantu kamu semasa kebakaran besar di Bukit Malut hari itu? Pakatan Rakyat kah? Rumah kamu di Taman Nilam yang sudah berbulan-bulan tidak dibayar sewanya, siapa yang menanggung hutangnya? Pakatan Rakyatkah?...Nilai sendiri...

P/S dari MKT : Kepada Bro DeeJay dan orang-orang Bukit Malut, kami sudah tahu agenda hendak buat DEMO havoc di Pulau Langkawi. Percayalah, kami akan membanterasnya demi keamanan pulau lagenda ini.

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.