.

.

Pages

THREE STOOGES..VERSI MALAYSIA

Friday, December 30, 2011


Presiden PAS berkata yang sesiapa yang menyertai parti itu wajib mengikut hala tuju serta cara perjalannya berlandaskan Islam secara fekah dan bukannya berdasarkan kepada paksi semangat tanpa ilmu dan fahaman.
Beliau berkata seluruh anggota PAS wajib menyakini perjuangan PAS walaupun parti itu TIDAK DIBERIKAN HAK yang adil dalam memperjuangkan Islam.
sumber BERNAMA
Sudah terang lagi bersuluh. Presiden PAS sudah sampai tahap terdesak dalam menentukan halatuju partinya. Apa lagi yang ditunggu...? 
MKT berpendapat sia-sia sahaja para penyokong-penyokong PAS ke PKR ke atau DAP ke menyokong perjuangan palsu ini. Tiada matlamat dan gunanya. Itu baru satu luahan hati seorang Presiden parti. Bagaimana pula dengan Presiden PKR dan DAP? Terutamanya Penasihat PKR.

PKR pula adalah sebuah parti yang menyokong nafsu serakah seorang manusia bernama Anwar Ibrahim. Sanggup bergolok gadai demi manusia Anugerah Tuhan tetapi kaki liwat...aduh...
Rasanya MKT tidak pernah terjumpa satu hadis pun yang mengatakan Imam Mahdi itu adalah seorang kaki liwat. Jika ada, sila buktikan sebab MKT mungkin terlepas pandang.


Telah bersabda Rasulullah s.a.w, “Al-Mahdi berasal dari umatku, berkening lebar, berhidung panjang dan mancung. Ia akan memenuhi bumi ini dengan keadilan dan kemakmuran, sebagaimana ia (bumi ini) sebelum itu dipenuhi oleh kezaliman dan kesemena-menaan, dan ia (umur kekhalifahan) berumur tujuh tahun.”
(HR. Abu Dawud dan al-Hakim)
 
DAP pula adalah sebuah parti yang bersifat perkauman yang kuat. Terutamanya perkauman dari bangsa Cina. Tidak dinafikan ada segelintir Melayu didalam DAP tetapi, sekukuh manakah suara mereka didalam parti DAP? Bolehkah suara 'ciput' mereka membentuk hala tuju parti?

Boleh pula segelintir manusia Islam yang mengangkat martabat Setiausaha Agung DAP sebagai Khalifah Umar bin Abdul Aziz? Hebat!!...hehehehe. Disini MKT cadangkan keperibadian Khalifah Umar untuk rujukan para pembaca semua dan bandingkan perbezaannya dengan Lim Guan Eng. Ada ke tidak persamaannya?

1) Umar Abd Aziz adalah seorang yang zuhud. Lim Guan Eng juga bersikap zuhud juga.

2) Umar Abd Aziz mengembalikan barang-barang yang dirampas secara zalim kepada tuan asalnya. Lim Guan Eng pula merampas secara zalim barang-barang dari tuan asalnya.

Jadi...
dimanakah ciri-ciri Khalifah Umar Abdul Aziz yang ada didalam diri Lim Guan Eng?

Renung-renungkanlah...
Perlukah kita semua menyokong ketiga-tiga parti perosak bangsa dan agama ini lagi?


2 ulasan:

Anonymous said...

heheheeee... teringat aku satu kisah...

bertajuk janji2 panglima islam Pas....

kalau menang diselangor.. sebelum subuh kilang arak akan ditutup dan disambut dgn teeekkkbeeerrrr....

dan sekarang bukannya nak tutup nak rampas botol arak pun tak mampu...itu baru kena jeling jee dgn puak kafir Dap iaitu rakan baik Pas...

Pas memang pecacai kafir Dap....

Unknown said...

Tepat sekali hujah saudara. PAS x blh wat sandiwara lg dh. Rakyat dh fhm dan jemu dgn dendangan lama PAS

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.