.

.

Pages

HARAKAH....PERLU DI'HARAMKAH'?.....

Thursday, December 29, 2011


HARAKAH sekali lagi telah berbohong secara nyata kepada pengikut-pengikut PAS. Kali ini pula melibatkan permohonan maaf dari Hassan Ali dan Nasharuddin Md Isa. Cerita yang sebenarnya adalah mereka dijemput menghadiri satu majlis di Kelantan. Bukannya menghadiri majlis menjilat tapak kaki TGNA....hehehehehe.....Sampai bila lah pengikut-pengikut PAS nak buka minda mereka seluas-luasnya?

Ini petikan yang MKT cukup gemari....

“Sebenarnya saya dijemput untuk menghadiri satu majlis mahabbah melibatkan saya dan Nasharudin Mat Isa bersama-sama dengan Mursyidul Am, Datuk Nik Aziz Nik Mat, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, dan Timbalan Mursyidul Am, Datuk Haron Din di kediaman rasmi Tuan Guru Mursyidul Am di JKR 10 Kota Bharu.
“Soal saya turun ke Kota Bharu untuk memohon maaf kepada pucuk pimpinan seperti yang dilaporkan oleh Harakahdaily dan dipetik oleh kebanyakan saluran media adalah tidak benar sama sekali.
“Saya terkilan dengan laporan Harakahdaily itu walaupun lidah rasmi parti tersebut kerapkali diingatkan supaya tidak memutarbelit fakta yang boleh menimbulkan keraguan dan perpecahan,” jelasnya dalam satu kenyataan kepada The Malaysian Insider.


Apa lagi yang perlu HARAKAH cuba temberang kepada rakyat Malaysia? 

JUJUR MKT CAKAP
SESIAPA YANG MEMBACA AKHBAR HARAKAH INI
TIDAK AKAN BERKEMBANG MINDANYA 

HANYA MENJADIKAN KITA JUMUD SELAMA-LAMANYA
INSAFLAH...


1 ulasan:

Kelana Desa said...

Harakah akan terus berbohong. Yg penting, Melayu jgn mudah lupa...

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.