.

.

Pages

UNDI PAS SEMEMANGNYA AKAN KE SYURGA...PASTINYA

Friday, April 20, 2012


Semasa MKT berfikir demi berfikir tentang 'Benarkah undi PAS akan masuk kedalam syurga?' Rupa-rupanya ianya adalah benar dan tidak dapat diragukan lagi apabila MKT terjumpa satu riwayat mengenai permasalahan ini.

Selama ini kita semua adalah bersalah kerana menafikan kebenaran yang Tuan Guru Nik Aziz fatwakan. Inilah dalil mengatakan kebenaran fatwa itu. Sila lihat dan renungkanlah....


Pada golongan keenam ini iblis akan menyerupai seorang ulama (TGNA) yang dikagumi kemudian ia berkata : 

Wahai murid/ahliku lamalah sudah kami menunggumu rupanya kamu sedang sakit disini. Oleh sebab itu kami bawakan padamu ubat dan tabib. Lalu diminumlah ubat itu oleh orang yang dalam sakaratul maut tersebut dan hilanglah rasa sakitnya. 

Selepas itu Iblis (TGNA) berkata : 

Tunggu, sebentar lagi dinding dan tirai akan terbuka untukmu. Dan ketika tirai dibuka maka terlihatlah suatu benda yang sangat besar, seolah-olah lebih besar dari langit dan bumi dan berkatalah Iblis, itulah Dzat Allah yang patut kita sembah. Dan berkatalah orang itu, wahai guruku, bukankah ini benda yang sangat besar, tapi benda ini memiliki enam sudut, yaitu kiri dan kanannya. Serta depan dan belakang. Sekarang apakah benda ini yang patut aku sembah?

Dalam keraguan dan kekaguman itu maka datanglah malaikat maut mencabut nyawanya, maka matilah orang itu dalam keadaan kafir. Dan ia akan kekal didalam neraka.

Kiranya benarlah undi PAS akan masuk ke syurga walaupun hanya seketika sahaja. Jadi benarlah dakwaan fatwa Tuan Guru Nik Aziz itu...

Sekian, wassalam...

0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.