.

.

Pages

NUKILAN TROOPER...HARAM JADAH PUNYA PAS PULAU PINANG

Thursday, March 29, 2012



DAP jual tapak masjid di Pulau Pinang..

Satu penghinaan kepada Agama Islam dan umat Islam amnya..Haram Jadah punya HamPAS2..

Agama sendiri dihina dikeji dek musuh Islam hanya diam menikus. Kerana takut kena Cerai Talak Tiga, segala kemungkaran dihalalkan..


Inilah manusia-manusia yang dilaknat Allah. 

Cakap berdegar-degar pasal agama,janggut sejemput, pakai jubah, pegang tasbih. Bila cakap siap pakai Hadis dan Al Quran kononnya alim. Alim taik kucinggg..semua penipu termasuklah si Hadi Awang, bapak fatwa songsang dan Nik Ajis Bapak Nahwu. Pembohong habis satu Malaysia kena tipu dengan segala fatwa songsang.

Memperjuangkan Islam konon.. 

Sedarlah wahai rakan-rakan seagama, sebangsaku kita semua dah tertipu..dah kena tipu..

Cukuplah kena tipu pada PRU12..Janganlah kita masuk lubang perangkap sekali lagi..

Jomlah kita benamkan saja Pakatan Haram Jadah pada PRU 13 kelak..Marilah kita bersatu dalam 1Malaysia demi kedaulatan Islam dan Bangsa Melayu.. Allahuakbar!... 

nukilan  Ee Si Kucing

Assalamualaikum...

Nukilan kali ini adalah dari suara hati trooper Ee Si Kucing berkenaan DAP bertindak menjual tapak masjid di Pulau Pinang dan tiada pula tindakan dari rakannya iaitu PAS untuk menghalang penjualan tersebut.

Sepatutnya sebuah parti yang melaung-laungkan perjuangan Islam sewajibnya tampil mempertahankan segala bentuk penghinaan dan kebiadapan bangsa kafir untuk menghina kesucian Islam. tetapi PAS tidak. malahan tidak langsung bersuara hatta sepatah pun berkenaan isu ini.

Cubalah jika penjualan tersebut dilakukan oleh UMNO/BN. Percayalah, akan bergegar bumi ini dengan mengatakan Kerajaan zalimlah, buat demonstrasilah dan pelbagai tindakan yang pada MKT tindakan orang-orang bodoh sahaja yang akan lakukan sedemikian.

Marilah kita sekalian rakyat Malaysia bermuhasabah dan bersependapat iaitu wajib menolak PAS dan rakan-rakannya di dalam Pakatan Rakyat pada PRU kali ini dan selama-lamanya.

Betul tak?...




0 ulasan:

Post a Comment

 
© Copyright 2010-2011 Melayu Kedah Terakhir All Rights Reserved.
Template Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.